Ceny za inzerci na webu miras.cz se pohybují za klasický banner již od 20 Kč za 1000 zobrazení. Inzerci lze vkládat najednou do celého webu nebo do každé sekce zvlášť, což umožní ideálně zasáhnout požadovanou cílovou skupinu. Úvodní stránky každé sekce či kapitoly jsou třísloupcové, kdy se ve třetím sloupci nabízí další atraktivní místo pro reklamní plochy.
Profil: Zrod tohoto webu se datuje do roku 2000, kdy vznikl jako studentské osobní stránky. Postupem času se vyprofiloval na tři významné oblasti - cestování, školní práce a informace o akciích a investování. Vedle toho pokračuje publikování i v dalších, méně výrazných, tématech. V současnosti web zaznamenává měsíčně kolem 20-50 tisíci návštěvníků, kteří shlédnou 60-150 tisíc www-stránek. Podrobnosti o návštěvnosti jednotlivých sekcí najdete níže v tabulce.
![]() |
Textový odkazVelmi účinný nástroj internetového marketingu.
Vynikající poměr cena vs. účinnost.
Vhodný i jako doplněk k větší reklamní kampani.
(max 50 znaků - cca 2 řádky, za každých dalších 25 znaků +30 Kč/měs.) RectangleReklamní "čtverec" je vhodný k dlouhodobému propagování
jednotlivého produktu. Využívá se i k větším textovým sdělením. |
Odkaz v textu článkuTrvalé vložení odkazu do souvisejícího obsahu jednotlivého článku.
Články zůstávají na statické adrese. |
Ceny inzerce se standardně počítají za reklamní formát na měsíc (u textového odkazu minimálně za 6 měsíců).
Formáty Rectangle a Textový odkaz je možno umístit pouze na úvodní stránky sekcí.
Nejsme plátci DPH.
Množstevní a dlouhodobé slevy až 20 %.
>> Kontakt (info@miras.cz)
sekce Cestování |
sekce Seminárky |
sekce Akcie |
celý web |
|
---|---|---|---|---|
Strany/měsíc | 20-40 tis. | 25-80 tis. | 5-15 tis. | 60-150 tis. |
Návštěvy/měsíc | 5-15 tis. | 5-30 tis. | 2-5 tis. | 20-50 tis. |
Pro bližší představu o celkovém rozsahu a ceně Vaší reklamní kampaně nabízíme podrobný přehled návštěvnosti jednotlivých sekcí i celého webu. Evidujeme i historický vývoj návštěvnosti. Aktuální informace o celkové návštěvnosti na Toplistu pro - Miras.cz. Sledovanost webu je významně vychýlena směrem nahoru v lednu a květnu vzhledem ke zkouškovým obdobím na vysokých školách.